Sivut

keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Voihan shoppailu.

Olen kyllä naiseksi harvinaisen huono shoppailija. Tai olin... Nimittäin olen tämän vuoden aikana helpottanut tätä omaa mielenterveyttäni nettishoppailemalla. Tää nyt voidaan sallia mulle, koska yleensä olen aina saanut kuulla myös ystäviltäni miten onnetonta mun kanssa on lähteä kiertään kauppoja, kun en koskaan löydä mitään. Ja ehkä en löydäkään, jos lähden kauppoihin katselemaan, mutta kotona koneen ääressä nettikaupan ostoskori on hetkessä pullollaan tuotteita. Niistäkin karsin vielä viime hetken tilausta tehdessä suurimman osan pois. Mutta silti, selvää parannusta aiempaan! :D

Nyt haluankin hehkuttaa uusia kenkiäni. Löysin niiiiiin mahtavan näköiset kesäkenkulit ja vielä alehinnalla. Tässä sitten ootellaan jo sitä kesää, jotta pääsen korkkaamaan kengät oikein kunnolla. Sisäänajetuthan ne jo on, sillä paketin saavuttua kotiin kävelin sen illan ne jalassa kotona.



Nyt oon yrittäny hillitä itseni, ettei tää ihan lähde lapasesta. Lähdemme miekkosen kans Tukholmaan ensi viikolla, niin ehkä sieltä sitten voisi "synttärilahjaksi" ostaa itselle uuden laukun. Sen vielä sallisin! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti