Sivut

perjantai 27. helmikuuta 2015

Kasvojenhoitoa

Taas se aika menossa kun ajatukset risteilee ympäriämpäri eikä mistään meinaa saada kiinni. Aamulla tuntu vaikealta nousta ylös sängystä. Ei kipujen vuoksi, vaan mielen. Okei, kipuhan vaikuttaa mun mielialaan vahvasti. Mutta nyt kun ei satu juurikaan... niin mieli on maassa.

Viime yö meni suht ok, ei kauheasti sattunut. Alkuillasta oli kyllä taas kipeä olo. Selkäkipu salakavalasti hiipi yläselkää kohti. Asennonmuutoksella sain sen loppumaan ja pärjäsinkin koko yön ilman mitään kipulääkettä. Aamullakaan ei tuntunu enää kipeeltä.

Sain heti aamusta viestin, että muistahan aamuvenyttelyt. Mulla onkin maailman parhain tukihenkilö, joka tsemppaa ja patistaa mua pitämään ton selän kunnossa. Helpottaa kun on joku lähellä, joka välittää. Ja sellainen henkilö vielä jota oikeasti kiinnostaa mun hyvinvointini. :)

Olen muuten löytäny mielettömän hyvän kasvoveden: L'oréal Sublime Soft Skin Perfecting Velvety Toner.  Kasvovesi sopii kuivalle ja herkälle iholle. Sen koostumus on viskoosimpi kuin normaalien kasvovesien. Ensimmäisen käyttökerran jälkeen ihoni tuntui heti pehmeämmältä kuin normaalisti. Ja tuotteen tuoksu on miellyttävä. Käytän myös saman sarjan puhdistusgeeliä, joka myös on tuntunut ihollani todella hyvältä ja pehmentävältä. Puhdistusgeeli ei tehoa meikkiin, joten mahdollinen meikki tulisi poistaa ensin jollain toisella ennen geelin käyttämistä. Itse olen käyttänyt puhdistusgeeliä sellaisina päivinä kun en ole meikannut ollenkaan.

Kasvovesi, hinta alle 6 € luokkaa.

Olen aina pitänyt kasvojen ihoani sekaihona ja kovin rasvoittuvana. Noin kuukausi-pari sitten työpaikallani työskentelevä kosmetologi mittasi kasvojeni kosteuspitoisuuden. Ja tulos oli järkyttävä... Tulos oli 11 %. siis VAIN 11%... Kosmetologi ei meinannut uskoa tulosta ja kokeili vielä uudestaan toiselta puolelta kasvoja.... Tulos: 9 %. Siitä sitten alkoi kunnon kosteutusprosessi. Samalla tajusin, että oikeastihan olen ihotyypiltäni kuiva. Käyttämäni rasvoittuvan ihon hoitotuotteet pahensivat vaan entisestään kuivaa ihoani. Hommasin uudet, oikeanlaiset hoitotuotteet iholleni. Tiedän, että oon todella huono juomaan vettä päivän aikana. Ja toisinaan olen laiminlyönyt ihonhoitoa täysin. Päätinpä sitten ryhdistäytyä ja lisäsin vedenjuontia sekä yritin joka päivä hoitaa ihoani hoitotuotteilla. Nyt viime tiistaina mittasimme uudestaan kosteusprosentin. Tulos oli 34 %. Todella huima parannus ja lyhyessä ajassa. Eli suunta on nyt parempaan päin! :)

Yllättävää miten mieli parani taas roimasti kun sain purkaa ajatukseni tähän blogitekstiin. Tällä mielellä on hyvä aloittaa viikonlopun vietto. Ihanaa ja keväistä viikonloppua!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti